12/2 -11

  • Längtar till sommarlovet/kroatien i sommar.
  • Hur böjer man djungel i plural? Djunglar? Djungels?
  • Vill flytta/ha egen lägenhet (fatta va nice)
  • Vill inte ha eng-redovisning på tisdag.
  • Ska jag rensa bloggen + flytta den?
  • Om (lite mindre än) ett år ska jag börja övningsköra. kul!
  • Vill ha typ 1 miljon jag kan shoppa upp på typ 1 vecka.
  • Ska spara pengar till en chihuahua och sedan övertala mamma att köpa en.
  • Om jag köper en onepiece/jumpin har jag bara 800-1000:- kvar.

Dessa tankar har snurrat runt i mitt huvud idag.
Men hur böjer man djungel i plural? Har fungerat på detta i 2 veckor nu.

Nu ska jag snart sätta mig framför en tjejfilm och lämna verkligheten bakom mig ett tag.
Orkar inte med något annat.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentera på:

Trackback
RSS 2.0