wiehu

Hellu bloggen,
Första veckorna i skolan har vart okej, fast är redan skoltrött.
Har lust att åka någonstans, långt bort och stanna där läänge.

Åh, vet inte vad jag ska skriva. Ena sekunden vill man skratta och andra sekunden vill man gråta..
Orkar inte. Har ångest över skolfotot vi tog i fredags, vet att jag inte blev bra, känner det på mig, fan!

Har dessutom köpt ny plattång äntligen, Ga.Ma cp2m tror jag de var, 600 spänn, fan värt det.
Allt är upp och ner i mitt liv just nu. Känns som skolan tar för mycket plats, att vi har läxor hela tiden.
Har iallafall gjort matteläxan idag, normalt på en lördag, vet. Men kommer inte hinna i veckan.
Har 1 prov och 4 läxor denna veckan om inte mer..






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentera på:

Trackback
RSS 2.0