i did it

Klarat av denna veckan nu iallafall. Dock har vi minst lika mycket tills nästa vecka, tar fan livet av mig snart... Orkar inte plugga 3 timmar per dag bara för att hinna göra alla läxor/prov & gah. Nae, men nu är det iallafall helg.
Måste dock plugga i helgen också.. Någon som har lust att bojkotta skolan med mig? HAHA


När jag praoade hos mamma förr-förra veckan (?) hade hon en bild på molly
som skrivbordsbakgrund på datorn. Var bara tvungen att lägga över den till min dator
med usb-minne (hade med min dator). Molly som valp, så söt ♥

Kom ihåg när jag tog bilden, med mammas dåvarande mobil. Älskade hund asså..


Molly nu, kolla ansiktet och skägget, mycket ljusare nu .

Kommentarer
Postat av: Anonym

http://majascloset.blogg.se/

2010-10-14 @ 14:53:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentera på:

Trackback
RSS 2.0